sobota, 10 stycznia 2015

Live Love Polish: Snowflake nail art

Cześć :)
Na niebieskiej bazie, którą pokazywałam wam wczoraj, nie mogło oczywiście powstać inne zdobienie niż śnieżynki :) Zwykłe, proste, klasyczne śnieżynki z dodatkiem dronych kropek. Namalowałam je cienkim pędzelkiem i białą farbką akrylową, do kropek użyłam sondy. Na całość top i gotowe :)
Za oknem deszcz, a ja zapraszam do obejrzenia śnieżnego mani :D

Użyłam:
niebieska baza - UNT Breakup Blues
biała farbka akrylowa
top











zBLOGowani.pl

34 komentarze :

  1. Serdecznie zapraszamy do dodania wpisu do akcji "Zimowy manicure" na zBLOGowanych! Post wręcz idealnie pasuje do naszej nowej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne snieżynki, baza śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Śniegu nie lubię, ale śnieżynki na paznokciach są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też fanką nie jestem, ale na paznokciach to co innego :-)

      Usuń
  4. super pazurki , płatek śniegu idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie i zimowo - szkoda, że śnieg w tej chwili tylko na Twoich paznokciach... nie obraziłabym się gdyby trochę śniegu jeszcze za oknami było ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie mi śniegu nie brakuje, ale chyba mała ilość byłaby lepsza od deszczu :-)

      Usuń
  6. Prześliczny błękit :)
    Śnieżynki pięknie się komponują z odcieniem bazy, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ślicznie!
    miła odmiana od śnieżynek z płytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      ha ha, ja nawet nie mam takiej, a szkoda :-) ale przynajmniej była okazja do ręcznych malowanek :-)

      Usuń
  8. fantastycznie :) tylko gdzie ta zima :/ u mnie nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Oby nie przyszła wiosenną porą, u mnie póki co też zimy brak.

      Usuń
  9. Pięknie wykonane,takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdobienie :) idealne do panującej za oknem zimny :) dziś będę próbowała zrobić podobne snieżynki :) zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...