sobota, 3 maja 2014

Drugi franken - kolorowe flakies

Hej :)
Drugi po holo-mgiełce franken na blogu :) Znacie go już z tego pierścionka, więc nie będę się rozpisywać. Przepis również jest w tamtym poście, no powiedzmy wskazówki, bo mieszałam na oko, aż efekt był zadowalający.
Nałożyłam jedną grubszą warstwę flejksów, a na to oczywiście top :) później spróbowałam jeszcze z matem, ale jednak błysk w tym przypadku bardziej mi się podoba :) Flejksy są różnokolorowe, ale jeśli ułożę dłoń pod mocniejszym kątem, zmieniają się na zielono-niebieskie.


Użyłam:
czarny - Wibo 34
franken flejksowy
top
top matujący Catrice














40 komentarzy :

  1. Ekstra, kiedy do kupienia? Hihi. W błysku zdecydowanie lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D oj mogłabym tak mieszać i mieszać ;) tylko skąd tych flejksów tyle brać?:D

      Usuń
  2. Przepiękne paznokcie i lakier też :) Marzy mi się taki top od dawna, jakby te goldenrosowe flejksy były dostępne, to już dawno bym sobie umieszała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) oj wielka szkoda, że je wycofali, ja się trochę załapałam jak były, a trochę udało mi się jeszcze potem zdobyć :)

      Usuń
  3. Genialny jest ten twój franken, chciałabym taki lakier:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :* inspiracją były jeden z Finger Paints :)

      Usuń
  4. cudowny *.* ale Ci zazdroszczęęę, też bym takiego Frania chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj za mną też takie cudo mega długo chodziło :) dzięki :*

      Usuń
  5. Jest nieziemski,na pewno przykuwa spojrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie jest łatwo nazbierać wszystkich kolorów, ale jest to możliwe :)

      Usuń
  7. wiedziałam, że będzie magicznie :)
    w macie wygląda super też

    piękne dziecko :D sama zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo flejksy zawsze robią szał :)

      sama! sama :D

      Usuń
  8. Przepięknie wygląda *_* szkoda, że producenci robią flakies tylko w jednym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj są też różne kolorowe :) ale faktycznie w Pl już z tym gorzej...

      Usuń
  9. Świetny jest... Powinnaś sprzedawać przepis na niego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups... a ja się tak za friko podzieliłam :D

      Usuń
  10. Chętnie bym kupiła taki lakier :D Pięknie się prezentuje zarówno w błysku jak i w macie - nie jestem w stanie określić, która wersja bardziej przypadła mi do gustu. Obie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny franken! Powinnaś je zacząć sprzedawać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe szkoda tylko, że nie mam takich zapasów flejków :D

      Usuń
  12. oj ja też bym taki chciała... ale ja flejksy mam tylko czerwono-zielone, zielono-niebieskie i granatowe. więc chyba nic z tego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? to już całkiem niezła ilość :) ja bym spróbowała coś zamieszać :D

      Usuń
    2. ale jakoś szkoda mi ich. zawsze mi szkoda jak mi ubywa lakieru z butelki (choć to trochę dziwne :P biorąc pod uwagę ile ich mam). jeszcze tym bardziej, że np te z inglota są w takich maciupeńkich buteleczkach :P

      Usuń
  13. Nie mogę się napatrzeć *_* Cudo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efekt, firmy powinny brać przykłady z najlepszych, a co :))))) super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też z chęcią kupiłabym taki lakier! Jest absolutnie fenomenalny, koniec kropka! Wyszło Ci w 10000% procentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem co mi się bardziej podoba... ten franken, czy twoje paznokcie, czy ten franken na Twoich paznokciach! to wszystko razem jest takie idealne, że aż nie mam słów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...