czwartek, 5 września 2013

Sally Hansen Golden Tourmaline

Hej :)
Lakier, który dziś pokażę to czerwone holo. Czerwień co prawda jest trochę różowa, malinowa, no ale i tak piękna, choć nie ukrywam, że chciałabym takie prawdziwe, czyste czerwone holo... Efekt holograficzny w tym lakierze jest mocny - nie najmocniejszy jaki istnieje, ale słabym też go określić nie można, to na pewno :)
Formułę bym określiła jako żelkowo-holograficzną, a nie taką metaliczną jak w innych mocnych holo. Wydaje mi się, że dałam tu trzy warstwy, ale jeszcze to sprawdzę i dopiszę ;) malowało się przyjemnie, ale schnięcie nie było zbyt dobre. Możliwe że wpływ na to miały mega upały, które wówczas panowały, ale pewnie ta jego formuła też znaczenie jakieś ma. Trwałość jak to u mnie bywa - bardzo dobra. Niedługo pokażę go z delikatnym, minimalistycznym zdobieniem :)
Piękny prawda? )
Pozdrowienia dla Was :)



 
  



 
W cieniu, ale słaba jakość...



36 komentarzy :

  1. piękny *.*
    też bym chciała czerwoniaste holo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ale ja wolę klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyczna też swój urok ma, ja w sumie czerwienie lubię wszystkie :)

      Usuń
  3. holo, jak holo :) czyli BOSKIE XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Cierpię na brak holosi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buu... chociaż teraz na szczęście holo i tak łatwiej dostępne, prędzej czy później na pewno jakieś złowisz :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. kolorystycznie może nie do końca, ale refleksy rzeczywiście coś z ognia mają :)

      Usuń
  6. Śliczny jest! Czerwone holo to marzenie, spotkałaś się gdzieś w ogóle z takim lakierem, choćby na jakimś zdjęciu w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w necie widziałam.... Ja bym chciała mocne holo, a czerwień bez nut różu. Jest np Hits Ares, Glitter Gal Red, ale chyba z tych co znam najbardziej podoba mi się Jade Vermelho Surreal :) pewnie jest wiele więcej o których nawet nie słyszałam :D

      Usuń
  7. Prześliczny! I kolor i efekt holo bardzo mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie lakiery nie są w moim guście, ale ślicznie migocze w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie migoczące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, a holo zwłaszcza w ciekawych odcieniach :)

      Usuń
  10. śliczny, taki malinooooowy =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie musi wyglądać w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny kolor, też mi się taki zamarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda świetnie, uwielbiam holosie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny. Te drobinki pewnie nadają niesamowitego uroku w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z takimi pazurkami nie trzeba już zakładać biżuterii ;) Piękny holoś, muszę w końcu jakiś dorwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest, choć mam jeszcze bardziej bizuteryjne lakiery :)
      oj tak, polecam holosie :)

      Usuń
  16. Masz śliczne pazurki ;)
    Różyczki wyglądają przepięknie !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...