czwartek, 15 sierpnia 2013

Rimmel Reggae Splash 705

Hej :)
Dziś pokażę bardzo ciekawą pomarańczę - według mnie oczywiście ;) Wbrew pozorom jest to dość niespotykany kolor, bo nie zawiera w sobie praktycznie wcale różowych nut, nie jest więc podobna do większości brzoskwiniowych odcieni. Bardzo, bardzo mi się podoba. Jest to raczej jasny odcień, ale nie jest kredowy czyli pastelem bym go nie nazwała. Nie jest przesadnie jaskrawy, ale też nie bardzo delikatny.
Ma jednak jedną wadę, która dla niektórych będzie pewnie nie do przejścia. Słabe krycie. U mnie na zdjęciach widzicie cztery warstwy. Choć muszę przyznać, że mam bardzo biały, widoczny wolny brzeg (no w sumie to żółty :D ale wiecie o co chodzi chyba :) ). I długie paznokcie. Myślę że na krótkich czy zerowych paznokciach byłoby lepiej, ale jednak trzeba się z tym kryciem liczyć. Ja dla tego koloru zniosę te warstwy :)
Za to formuła i aplikacja super :) Maluje się naprawdę bezproblemowo, pędzelek jest szeroki więc to kwestia upodobań, ale ogólnie nie sprawia problemów. Formuła jest faktycznie trochę żelowa, dzięki temu lakier ma świetny połysk - zdjęcia bez top coatu! I co mi się bardzo podoba, mimo tej żelkowatości i tylu warstw, paznokcie wcale nie wyglądają grubo, bułkowato, a i schnięcie jest całkiem całkiem. Trwałość u mnie bardzo dobra, aczkolwiek ja nie jestem zbyt obiektywna w tej kwestii, bo u mnie to standard :)

Co Wy na to? :)










11 komentarzy :

  1. Podobny do Essence Cute As Hell- Bad girl. Przynajmniej tak mi się wydaje :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam, więc mogę tylko gdybać :) ale wydaje mi się, że tamten chyba intensywniejszy trochę... Zresztą po zdjęciach to trudno wyczuć :)

      Usuń
  2. Przepiękny odcień! jeżeli cala reszta chodzi dobrze, to faktycznie można przeboleć te warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, spokojny ale radosny O.o :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny! Na pewno się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień, czegoś takiego szukałam. Chyba się skuszę na tego Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich zdjęciach nawet jeszcze bardziej żółty się wydawał:). Fajny jest, ale mnie to słabe krycie wkurza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, ale po dłoniach widać że inne światło miałyśmy :)
      ja jestem z kolei dość tolerancyjna w ilości warstw jeśli mnie efekt zadowala :D

      Usuń
  7. Piękny kolor :D Tylko to krycie chyba nie na moje nerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jeat piękny :)) ja jednak nie byłabym w stanie wybaczyc mu tylu warstw....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...