poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Rimmel Celebrity Bash 391

Hej :)
Przy okazji tego lakieru pisałam Wam, że szukam w czerwieniach wszelkich ciekawych nut :) I ten lakier w zasadzie też spełnia to życzenie (choć oczywiście to inny odcień itd). Niby niewiele się różni od większości zwykłych bordowych, wiśniowych lakierów... Co więc według mnie jest w nim ciekawego? A no to, że nie jest lekko różowy jak większość mu podobnych, które też są ładne, nie powiem, że nie :) Ale ten ma w sobie dosłownie kropelkę brązu i to sprawia, że jednak podoba mi się bardziej. Lubię w nim też to, że można pomalować 2 lub 3 warstwy i w obu przypadkach efekt jest trochę inny. W zasadzie na bardzo krótkich, zerowych paznokciach mogłaby się sprawdzić nawet jedna warstwa, bo choć kolor jest wtedy dużo jaśniejszy, to lakier nakłada się równomiernie i efekt byłby pewnie fajny. Na zdjęciach poniżej są dwie warstwy. Natomiast trzecia warstwa pogłębia kolor, przyciemnia go - tak było w tym skittlesie :)
Mocny połysk bez topu, przyjemna aplikacja, schnięcie przyzwoite, fajny lakier po prostu.
Kilka zdjęć w różnych miejscach.










11 komentarzy :

  1. mnie takie odcienie kojarzą się ze starszymi paniami :D aczkolwiek kolor nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi raczej jasne perły :D ale nie ma co generalizować, bo i starsze panie potrafią zaskoczyć na plus ;)
      Dla mnie bordo to klasyka którą każdy może nosić, a przecież w ostatnim sezonie jesień zima wszelkie burgundy były hitem :)

      Usuń
    2. o nie! perły! :D no fakt, te starsze panie, które ja znam noszą niezłe siekiery na paznokciach :D a bordo tez mam jedno Inglota 705-mat, ale i z topem jest świetne :)

      Usuń
  2. Lakier faktycznie ma bardzo ciekawą nutkę, poza tym nigdy się nie nadziwię z jaką precyzją Ty malujesz O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam Twoje paznokcie!
    przede wszystkim za kształt! <3
    no i ta idealna linia!
    Ja próbuję, ćwiczę, kombinuję i lipa - nie daję rady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kocie :D :*
      spokojnie, w końcu wyćwiczyć wszystko na 100% :)

      Usuń
  4. Cudnie wygląda na twoich paznokciach:). Też go mam i też od razu zauważyłam, że różni się od typowych bordowych lakierów, choć mnie jakoś strasznie nie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      mnie tak strasznie strasznie to też nie, ale na tle bordowych lakierów których nie mam zbyt wielu, ten jest dla mnie jednak "na plus" :)

      Usuń
  5. piękny i jak slicznie błyszczy:) chociaż sama w bordo czuję się tak sobie:) pewnie mi się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...