wtorek, 6 sierpnia 2013

Half Moon Manicure

Coś co lubię. Lakier bazowy, który mi się bardzo podoba i świetnie się w nim czuję oraz half moony, które po prostu uwielbiam na paznokciach. Wiem że mają wiele i zwolenniczek i przeciwniczek... Ja sama jak tak czasem na nie patrzę to wydają mi się.. dziwne, trochę śmieszne? :) A jednak jest to jeden z moich ulubionych motywów na paznokciach, bo po prostu dłoń z tym zdobieniem wygląda jakoś tak inaczej :) Elegancko, delikatnie, smukło.
Do tej nietypowej czerwieni dobrałam porcelanowy lakier na półksiężyce. Malowałam odręcznie, cienkim pędzelkiem.

Użyte lakiery:
bazowy - Max 2500 bez nr
moony - Orly Pure Porcelain

Lubicie nosić half moony? :)








12 komentarzy :

  1. Piękne masz te pazurki :) Mi się osobiście motyw podoba, co prawda jeszcze nie próbowałam ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      spróbuj spróbuj, będę czekać :D

      Usuń
  2. odręcznie?! - Mistrzyni :)
    ja jeszcze go nie nosiłam, chociaż jestem ciekawa
    ale nie potrafię tak ładnie namalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pierwszy raz robiłam z pomocą czegoś - naklejałam paski do frencha wyginając w większy łuk, ale więcej poprawiania było i teraz maluję tak :)
      dziękuję :)
      no z jednej strony to niby nie takie trudne aż, a z drugiej nie chodzi tylko, aby nie było krzywo, ale też żeby uzyskać optymalny kształt półksiężyców...

      Usuń
  3. Moje zdobienie numer jeden:)! Kocham moony najbardziej ze wszystkich wzorków i właśnie przypomniałaś mi raz że stosunkowo długo ich nie nosiłam, a dwa - Pure Porcelain mi się marzy i muszę go zakupić przy jakiejś okazji:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Odręcznie???? OMG! Kłaniam się nisko...:) Przpiękne kolory.. mani jest boski. Uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, teraz sobie nie wyobrażam inaczej malować :) podobnie jak frencha czy ruffiana. Z naklejkami więcej zachodu.
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Twoja precyzja nie przestaje mnie zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne to! uwielbiam half-moony =)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) ja też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...